poniedziałek, 21 listopada 2016

Niepoprawna przerwa


Jesień to pora roku idealna na zatrzymanie się, przemyślenia oraz picie kawy w kawiarni. Niestety trochę przesadziłam tej jesieni z zatrzymywaniem się i znów przez dłuższy czas nie było posta. Powoli wracam do blogowego życia - na dobry początek mini post z jesienną stylizacją.

Jesień jest też momentem, w którym wielki powrót w mojej szafie mają swetry. Jednym z moich ulubionych jest sweter w paski, który kupiłam kilka lat temu, ale wciąż świetnie się sprawdza. Uwielbiam go za to, że jest odpowiedni zarówno do biura, jak i bardziej codziennych* stylizacji. Do niego dobrałam spodnie z wysokim stanem, czarne botki i apaszkę w kropki, która w jakiś dziwny sposób pasuje mi do czerwonych pasków. Oczywiście płaszcz (wiadomo, że niezbędny jesienią) i niezbyt duża torebka, w której jednak zmieści się kindle. 

* w sumie nie wiem, czemu używa się tego określenia w odniesieniu do casualowych stylizacji  - przecież dla korpoludzi codzienną stylizację stanowią formalne stroje. Może to kwestia tłumaczenia słowa "casual", a może ja źle używam tego określenia. Jeśli tak, to możecie mnie poprawić. 

Sweter - Uniqlo 
Spodnie - AGGI
Buty - Prima Moda 
Płaszcz - Jake's
Torebka - Simple
Apaszka - no name


fot. Piotr Wideryński 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz